Wszystkie przesyłki dostarczane do Państwa są należycie zapakowane i zabezpieczone w transporcie. Prosimy, aby dokładnie sprawdzać przy odbiorze opakowanie przesyłki, czy nie nosi śladów uszkodzenia, rozerwania, wgniecenia, manipulacji, otwierania. Prosimy o rozpakowanie przy kurierze paczki i sprawdzenie zawartości. Wszelkie zauważone nieprawidłowości powinny zostać zgłoszone kurierowi oraz powinien zostać spisany protokół szkody w którym zawarte zostaną wszelkie okoliczności i zauważone uszkodzenia - kurier ma obowiązek poczekania i sporządzenia protokołu. Jesli to możliwe, prosimy o wykonanie zdjęć przed odbiorem uszkodzonej przesyłki, w trakcie otwierania i stanu przesłanego przedmiotu. Prosimy o odebranie przesyłki i sprawdzenie zawartości przy kurierze, gdyż lekko uszkodzone opakowanie nie oznacza, że przesyłka uległa uszkodzeniu. W razie stwierdzenia uszkodzenia zawartości informacje te powinny znaleźć się na protokole szkody. 

W przypadku przesyłki paczkomatowej, można złożyć reklamację w momencie odbierania przesyłki. Należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie i ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost - należy postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie. InPost wysyła formularz reklamacyjny na adres e-mail odbiorcy, należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. InPost dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki i sporządza stosowny protokół. W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, odbiorca proszony jest do zgłoszenia się do pobliskiego oddziału firmy InPost i złożenia reklamacji osobiście.

Prosimy o natychmiastowe przekazanie informacji o uszkodzonej przesyłce na adres cosmosens.pl@gmail.com wraz z załączonym protokołem szkody i ewentualnie wykonanymi zdjęciami. Umożliwi to szybkie załatwienie reklamacji. Jednocześnie informujemy, że sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przesyłki – do momentu, w którym kupujący ją otrzyma. Oznacza to, że potwierdzenie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń może spowodować odrzucenie późniejszej reklamacji do sprzedawcy, mechanicznie uszkodzonego zakupionego przedmiotu. 

Jezeli przesyłka nie została sprawdzona przy kurierze i została odebrana bez zastrzeżeń, a okaże się, że zakupiony przedmiot jest uszkodzony mechanicznie to w dalszym ciągu można reklamować przesyłkę osobiście. Należy wtedy zgłosić szkodę bezpośrednio do przewoźnika i wezwać kuriera do ustalenia stanu przesyłki i wypisania protokołu szkody. Czynność tą należy wykonać w terminie 7 dni od odbioru przesyłki. Należy również pamiętać, że udowodnienie uszkodzenia w transporcie leży po stronie odbiorcy przesyłki.

Product added to wishlist